Mission Completed - 10 km - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu Mission Completed - 10 km - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu

Mission Completed - 10 km

Door: RobMinderhoud

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 April 2011 | ,

De wekker ging vandaag veel te vroeg: 6.30u.. Na (de gebruikelijke) twee keer snoozen er toch maar uitgegaan, vandaag moest ik immers de 10 km lopen; voor mij toch heel wat, haha! Marcel, Roel en ik deden mee met de zogenaamde 'Corre de Carabineros', de marathon van de politie zeg maar. Roel en ik hebben de 10 km gelopen, Marcel 21 km. Er deden zo'n 4000 mensen mee, dus het was wel leuk om het een keer mee te maken. We hadden ons wel officieel ingeschreven, maar we kwamen er helaas te laat achter dat we ons 'nummer' de gisteren hadden moeten ophalen. We mochten gelukkig wel rennen, alleen dus zonder nummer (en dus zonder klassering; jammer voor Marcel, want hij had echt een goede tijd).

Zelf had ik geen idee wat een beetje realistische streef-tijd zou zijn, dus vooraf gaf ik al aan blij te zijn als ik onder de 1,5u zou blijven. Uiteindelijk ging het allemaal wat makkelijker dan geacht en was m'n tijd toch een stuk beter; 56:35! Mooi onder het uurtje, dus ben erg tevreden. Roel had een tijd van 54 minuut nog wat. Marcel is echt ontzettend sportief, zijn tijd voor de halve marathon was 1u.25 min, echt ongelooflijk goed!

Fijne week aan iedereen en Gods zegen.

  • 18 April 2011 - 02:33

    Sander M:

    Netjes Rob, gezond en sportief! Maar wil je aub niet meer zeuren over een wekker die 'vroeg' gaat?? haha :)

    Keep up the good work, for His name!

  • 18 April 2011 - 21:06

    Sophie:

    Bueno...sportief hoor...maar we zien geen foto bewijs van je 10 km...das wel weer jammer :-)!!

  • 20 April 2011 - 06:57

    Pjoitr:

    Goed bezig! Dus je hebt een ijzeren conditie. Take care. Wanneer kun je skypen? Is ook weer lang geleden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Rob

Welkom op mijn weblog! Op deze site schrijf ik verhalen en plaats ik foto's van mijn werk en leven in Santiago, Chili. Ik doe hier vrijwilligerswerk voor Operatie Mobilisatie (OM), een christelijke zendings-organisatie die zich ten doel heeft gesteld om kerken te mobiliseren mensen uit te zenden om zo in alle landen ter wereld het goede nieuws van Jezus Christus bekend te maken. OM Chili heeft in Santiago daarnaast praktische ministries. We werken met kinderen in twee verschillende kindertehuizen en onder mensen die op straat leven. Met de kinderen in de kindertehuizen delen we de liefde van God voor hen door middel van bijbelprogramma's, drama's, liedjes zingen, voetballen of simpelweg tijd met hen te besteden en er voor hen te zijn. Zelf ben ik nu 2 jaar in Chili en werk ik momenteel voornamelijk op de afdeling marketing & communicatie. Ik heb zelf marketing management gestudeerd in Nederland en kan dit nu toepassen voor OM. Daarnaast ga ik 1 a 2 keer per week naar een kindertehuis, geef ik bijbelstudies binnen OM Chile en houd ik presentaties in kerken. Het is heerlijk God te mogen dienen door andere mensen praktisch te mogen helpen! Voor mijn werk ontvang ik geen salaris en ben ik afhankelijk van giften. Als u mij zou willen ondersteunen, kan dat via Operatie Mobilisatie Nederland, t.a.v. Rob Minderhoud, rekeningnummer bank: 11.42.32.938 Bedankt! Groetjes & Dios te bendiga (Gods Zegen)! Rob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 40040

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 01 Oktober 2012

Avonturen in Nederland

04 Oktober 2011 - 30 September 2012

Chili 2011-2012

04 September 2010 - 01 Juni 2011

In Santiago de Chile! (2010-2011)

24 Augustus 2010 - 04 September 2010

Voorbereidingsconferentie in Ambt-Delden (2010)

Landen bezocht: