Gezond! - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu Gezond! - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu

Gezond!

Door: RobMinderhoud

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 April 2011 | ,

Even een korte update n.a.v. het onderzoek in het ziekenhuis: alles is goed gegaan en de uitslag is positief,ik ben weer gezond! Een dankpunt dus! :) De dag voor de operatie was erg vervelend, omdat ik migraine had, en in de middag moest ik 3 liter smerig "laxeerspul" nemen, wat ik door de migraine niet binnen kon houden. Uiteindelijk kon ik pas in de nacht een redelijke hoeveelheid pakken, waarna ik pas na 5 uur in de ochtend sliep. Van het onderzoek zelf kan ik me gelukkig niets herinneren, voordat ik het zelf doorhad lag ik onder narcose.. Het grappige is dat ik niet eens meer precies weet hoe ik uit het ziekenhuis ben gekomen, alleen dat we een taxi terug hebben genomen :D

Vanavond vier ik trouwens m'n verjaardag hier, samen met Jef en Kaisu, die in maart jarig werden. Lekker buiten, met hamburgers (uiteraard met veel advocado) en hopelijk flink wat gasten :)

Gods Zegen!

  • 09 April 2011 - 23:07

    John V R:

    He Rob,

    Goed om te horen dat je officieel gezond bent verklaard! En van harte gefeliciteerd. Een beter verjaardagskado kan je je niet wensen denk ik :-)

    God bless,
    John

  • 10 April 2011 - 03:26

    Rob M.:

    Dank je wel John!

  • 10 April 2011 - 17:20

    Sander M:

    Lekker dat laxeerspul :) Hoop dat je je verjaardag leuk hebt kunnen vieren! Hx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Rob

Welkom op mijn weblog! Op deze site schrijf ik verhalen en plaats ik foto's van mijn werk en leven in Santiago, Chili. Ik doe hier vrijwilligerswerk voor Operatie Mobilisatie (OM), een christelijke zendings-organisatie die zich ten doel heeft gesteld om kerken te mobiliseren mensen uit te zenden om zo in alle landen ter wereld het goede nieuws van Jezus Christus bekend te maken. OM Chili heeft in Santiago daarnaast praktische ministries. We werken met kinderen in twee verschillende kindertehuizen en onder mensen die op straat leven. Met de kinderen in de kindertehuizen delen we de liefde van God voor hen door middel van bijbelprogramma's, drama's, liedjes zingen, voetballen of simpelweg tijd met hen te besteden en er voor hen te zijn. Zelf ben ik nu 2 jaar in Chili en werk ik momenteel voornamelijk op de afdeling marketing & communicatie. Ik heb zelf marketing management gestudeerd in Nederland en kan dit nu toepassen voor OM. Daarnaast ga ik 1 a 2 keer per week naar een kindertehuis, geef ik bijbelstudies binnen OM Chile en houd ik presentaties in kerken. Het is heerlijk God te mogen dienen door andere mensen praktisch te mogen helpen! Voor mijn werk ontvang ik geen salaris en ben ik afhankelijk van giften. Als u mij zou willen ondersteunen, kan dat via Operatie Mobilisatie Nederland, t.a.v. Rob Minderhoud, rekeningnummer bank: 11.42.32.938 Bedankt! Groetjes & Dios te bendiga (Gods Zegen)! Rob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 40047

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 01 Oktober 2012

Avonturen in Nederland

04 Oktober 2011 - 30 September 2012

Chili 2011-2012

04 September 2010 - 01 Juni 2011

In Santiago de Chile! (2010-2011)

24 Augustus 2010 - 04 September 2010

Voorbereidingsconferentie in Ambt-Delden (2010)

Landen bezocht: