Cadeau - naar U2! - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu Cadeau - naar U2! - Reisverslag uit , van Rob Minderhoud - WaarBenJij.nu

Cadeau - naar U2!

Door: RobMinderhoud

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 Maart 2011 | ,

Gisteren was het een erg leuke avond hier in Santiago - ik ben naar een concert van U2 geweest! In het nationaal station, gevuld met 60.000 man :)

Het mooie was, dat ik dit helemaal niet gepland had. Ik wist wel dat ze een optreden hadden en ik wilde ook graag gaan, maar de entree-prijzen waren erg hoog (vanaf 70-80 euro).
Ik had me er dus al bij neergelegd dat ik niet zou gaan.

Fito, mijn huisgenoot, wilde ook graag gaan; en had geluk dat hij op het laatste moment een goedkoop kaartje kon krijgen via een vriend van hem. Toen hij bij het nationaal stadion aankwam, was er een man die gratis(!) kaarten aan het uitdelen was. Dus Fito kon uiteindelijk twee kaarten krijgen en omdat ik in het ziekenhuis had gelegen, wilde hij één van de kaartjes aan mij geven. (Mooi en grappig detail was dat Fito hiervoor had gebeden toen ik in het ziekenhuis lag..; hij wilde mij graag meenemen naar het concert, maar op dat moment had hij geen geld voor zichzelf, laat staan voor mij, nu konden we dus beiden gaan!)

Zodoende wist ik een uur voordat het concert begon dat ik naar U2 zou gaan! Ik ben samen met Tanya geweest, zij is ook fan :) Het voorprogramma met 'Muse' hebben we gemist, maar het was een hele leuke avond. Erg goede sfeer, een geweldige show en natuurlijk erg goede muziek. Een mooi cadeau!

Vanavond ga ik na afloop van de jeugd-dienst in de kerk naar mn chileense familie, ben er al 2 maanden niet meer op bezoek geweest dus het wordt hoog tijd. Ik blijf dan een nachtje over, en morgen weer terug naar huis!


  • 27 Maart 2011 - 11:37

    John Van R:

    Hehe, zo zie je maar weer hoe God werkt! ;-)

    Alleen Jezus, alleen Jezus :-)

    Broeder! Geniet van je tijd en zo de Here het wil zien wij elkaar van de zomer :-)

  • 27 Maart 2011 - 20:10

    Lydia:

    Heel Cool!! Leuk dat God op deze manier werkt! :-D

  • 31 Maart 2011 - 08:35

    Carel Harks:

    leuk dat we ook zo zien dat God ook dit weer gedaan heeft fijn dat je genoten hebt
    Rob luister naar Zijn stem en Hij zal alles laten meewerken ten goede

  • 01 April 2011 - 08:57

    Pieter:

    U2 is dat dat bandje uit Ierland? Ik heb ze ook wel eens gezien in een voorprogramma :).

    Nee, super gaaf dat je er naar toe bent geweest! En gaaf hoe het gelopen is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Rob

Welkom op mijn weblog! Op deze site schrijf ik verhalen en plaats ik foto's van mijn werk en leven in Santiago, Chili. Ik doe hier vrijwilligerswerk voor Operatie Mobilisatie (OM), een christelijke zendings-organisatie die zich ten doel heeft gesteld om kerken te mobiliseren mensen uit te zenden om zo in alle landen ter wereld het goede nieuws van Jezus Christus bekend te maken. OM Chili heeft in Santiago daarnaast praktische ministries. We werken met kinderen in twee verschillende kindertehuizen en onder mensen die op straat leven. Met de kinderen in de kindertehuizen delen we de liefde van God voor hen door middel van bijbelprogramma's, drama's, liedjes zingen, voetballen of simpelweg tijd met hen te besteden en er voor hen te zijn. Zelf ben ik nu 2 jaar in Chili en werk ik momenteel voornamelijk op de afdeling marketing & communicatie. Ik heb zelf marketing management gestudeerd in Nederland en kan dit nu toepassen voor OM. Daarnaast ga ik 1 a 2 keer per week naar een kindertehuis, geef ik bijbelstudies binnen OM Chile en houd ik presentaties in kerken. Het is heerlijk God te mogen dienen door andere mensen praktisch te mogen helpen! Voor mijn werk ontvang ik geen salaris en ben ik afhankelijk van giften. Als u mij zou willen ondersteunen, kan dat via Operatie Mobilisatie Nederland, t.a.v. Rob Minderhoud, rekeningnummer bank: 11.42.32.938 Bedankt! Groetjes & Dios te bendiga (Gods Zegen)! Rob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 40048

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 01 Oktober 2012

Avonturen in Nederland

04 Oktober 2011 - 30 September 2012

Chili 2011-2012

04 September 2010 - 01 Juni 2011

In Santiago de Chile! (2010-2011)

24 Augustus 2010 - 04 September 2010

Voorbereidingsconferentie in Ambt-Delden (2010)

Landen bezocht: